Next Level Augmented Reality Marketing – vraagstuk

Google Glass mag je vanaf nu vergeten. Augmented reality, zeg maar het tweede laagje over de echte werkelijkheid die je waarneemt, zal in de toekomst volledig geïntegreerd worden met onze zintuigen. Next level? Althans, dat vermoeden inspireerde Israëlische studenten Eran May-raz en Daniel Lazo om het volgende filmpje te maken als afstudeeropdracht. Zal dit over dertig  jaar werkelijkheid zijn?

De toekomst van marketing zal veranderen

Hoe zou onze vatbaarheid voor reclame en marketing veranderen? Stel dat je gewoon een app kunt downloaden die je bij alle advertenties die je ziet direct informeert of je het product beter wel of niet kunt kopen, of je direct een alternatief van de concurrent aanbied? Spannend om over na te denken. Hoe denk jij dat de wereld er uit ziet over zo’n 30 jaar? Zijn we dan slimmer dan alle beïnvloeding om ons heen?

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s